ZWROTY I REKLAMACJE
Pozytywna opinia i zadowolenie klientów to nasz cel.
Zdajemy sobie jednak sprawę, iż w wyjątkowych przypadkach mogą Państwo mieć zastrzeżenia.
Do wszystkim takich wniosków podchodzimy profesjonalnie i racjonalnie.
REKLAMACJE
Jeśli uważają państwo, że jest tak w waszym przypadku prosimy o przesłanie maila na adres kontakt@lozkadebowe.pl
Proszę o zawarcie następujących informacji
1. Dane osoby do kontaktu
2. Numer Telefonu
3. Adres oraz datę dostawy
4. Opis
5. Zdjęcia
Warunkiem złożenia i potwierdzenia przyjęcia reklamacji jest przesłanie na podanego wyżej maila reklamacji z danymi
Po zapoznaniu dział Reklamacji niezwłocznie się z Państwem skontaktuję. Reklamacje rozpatrywane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura obsługi.
ZWROTY
Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie, koszt transportu pokrywa Klient.
Zwrotu towaru nie może dokonać osoba zamawiająca produkt wykonywany na jego specjalne zamówienie, uwzględniający indywidualne preferencje klienta. Uwaga dotyczy produktów, które tworzone są z szerokiej gamy dostępnych opcji, dotyczących m.in wyboru materiałów, kolorystyki oraz zmiany wymiaru.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy zawartej w naszym regulaminie (§4):
„w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”
Przejdź do strony głównej